Autor Wątek: jakby rzężenie skrzyni biegów  (Przeczytany 6464 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

gena

• Gość
jakby rzężenie skrzyni biegów
« dnia: 05 Lipca 2012, 19:08:14 »
witam co może być przyczyną jak w tytule jadąc na biegach tak nie słychać ale dając na luz słyszalne jest jakby delikatne rzężenie chyba skrzyni biegów. Dziwne to troszke bo biegi wchodzą jak nóż w masełko i przebiegu ma dopiero 40k więc nie wiem sam może jestem przewrażliwiony.

Offline wanraf89

• Toyot Pełzający
  • **
Odp: jakby rzężenie skrzyni biegów
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Lipca 2012, 23:28:35 »
Mam to samo...wrzucam luz wciskam sprzeglo pozniej wyciskam i w momencie kiedy normalnie chwyta sprzeglo zaczyna sie szorowanie rzezenie w skrzyni...podejrzewam ze moze byc to lozysko oporowe ale nie jestem mechanikiem samochodowym wiec dokladnie nie powiem...najlepiej by bylo zdjac skrzynie sprawdzic dwumas sprzeglo lozysko...moze ktos mial taki przypadek i jak go usunal ??

judoka

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Lipca 2012, 21:44:58 »
Ja mam cos takiego niewiem czy to jest powiazane z tym samym . Jak jade na jakimkolwiek biegu i wrzuce na luz silnik spada z obrotów to jest tez jakby takie zrznięcie . Mam takie samo cos w Rav4 . Lecz niewiem czy to jest wlasnie zwiazane z tym co wystepuje u was .

Offline wanraf89

• Toyot Pełzający
  • **
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Lipca 2012, 00:42:51 »
Podjade do jakiegos mechanika zeby mi to sprawdzil ....dwumas raczej nie bo przyy ruszaniu nic nie slychac normalnie sie rozpedza wibracji nie ma...sprzeglo sprawdzilem tak ze zaciagnelem reczny i samym sprzegle go dusilem tez zadnego poslizgu nie bylo ani jakiegos chrobotania...dziwna sprawa bo dopiero 60 kkm mam zrobione a kolega co wyzej pisal ma 40 kkm dziwne troche...podjade do serwisu i sie spytam co moglo by byc przyczyna

gena

• Gość
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Lipca 2012, 10:14:04 »
I jak z tym mechaniiem co powiedział co to może być z tym rzężeniem skrzyni może mało oleju?

Offline wanraf89