Autor Wątek: Problem z navi i radiem (płyta startowa?)  (Przeczytany 21682 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DrWatson

• Toyot Leżący
  • *
Problem z navi i radiem (płyta startowa?)
« dnia: 17 Lutego 2013, 14:42:29 »
Witam.
Po wizycie u mechanika radio w mojej Toyocie nie chce się włączyć po odpięciu akumulatora, zapewne zrobił gdzieś spięcie a odpięcie aku nie ma nic do rzeczy. Potrzebuję płytę startową do radia (nawigacji?) - nie wiem, nie znam się na tym tak bardzo. Szukałem już trochę, ale nie mogę nic znaleźć a w serwisie liczą sobie za to sporo. Czy ktoś może mi pomóc z moim problemem, bo jeżdżę już tak z tydzień? ;)
Pozdrawiam.

Offline wanraf89

• Toyot Pełzający
  • **
Odp: Problem z navi i radiem (płyta startowa?)
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Lutego 2013, 15:00:27 »
Ja bym podjechal gdzies gdzie koduja radia ewentualnie jakis duzy serwis car audio... jezeli jestes z trojmiasta moge Ci polecic jeden zaklad gdzie sie wlasnie takimi rzeczami zajmuja.

Offline Maverick

• Toyot Leżący
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Lutego 2013, 14:18:51 »
Napisz jaki model nawigacji. W mojej TNS510 po odpięciu akumulatora trzeba było włożyć oryginalna mapę na SD. Jeśli jesteś ze śląska i masz TNS510 mogę pomóc.

Offline DrWatson

• Toyot Leżący
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Lutego 2013, 15:54:33 »
Witam.
Niestety jestem z łódzkiego. Natomiast co do modelu to mam navi B9005, dokładnie to co tutaj http://www.nawigacjakrakow.pl/generation-5,146.html.
« Ostatnia zmiana: 03 Marca 2013, 14:28:07 wysłana przez kingcin »

Offline DrWatson

• Toyot Leżący
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Marca 2013, 19:50:20 »
Radio naprawione, już śmiga jak nowe.
Wiem już też prawdopodobnie dlaczego moje radio resetuje się przy odpięciu akumulatora. Albo program radia zapisany jest w pamięci flash i po stracie zasilania wszystkie dane ulegają skasowaniu - kiepskie podejście inżynierów Toyoty w co wątpię trochę.