Autor Wątek: przed kupnem - pytanie o automat  (Przeczytany 9835 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Steve

  • Gość
przed kupnem - pytanie o automat
« dnia: 18-05-2005, 22:24:45 »
Witam,

Jestem "nowy" w temacie camry wiec sie witam i pzdr wszystkich.
Rozgladam sie za takim autkiem i widze, ze sporo jest z nich w automacie.
Nie za bardzo mam w tym temacie doswiadczenie i z tego powodu nie chcialbym automatu, ale sie boje za jak zobacze cos ladnego w automacie to sie nie powstrzymam.
Jak taki automat sprawdzic czy jest ok ?

pzdr

Steve

Offline marcin

  • Moderator
  • Toyot Spamer
  • ******
  • Wiadomości: 8180
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3vz.pl
przed kupnem - pytanie o automat
« Odpowiedź #1 dnia: 18-05-2005, 23:34:14 »
zajrzyj tutaj  - trochębyło w tym temacie:), no i tradycyjnie polecam wnikliwą lekturęforum. o automacie nie wypowiadam siębo mam manuala .z tego co wiem to jak nie był męczony to i z pół miliona nawinie pod warunkiem regularnej inspekcji.

więcej nie piszę,bo co bym nie napisał o automacie to mnie posiadacze takowego zjedzą ( vide: dyskusja na temat spalania 2.2 a 3.0 ).
3VZ.pl



yufuyf

  • Gość
przed kupnem - pytanie o automat
« Odpowiedź #2 dnia: 19-05-2005, 18:45:50 »
automat daje ci gwarancję, że silnik nie padaka :-)
ale przed kupnem pojedź z autem do serwisu niech zbadaja skrzynie.
albo poczytaj na www.automat.pl

Steve

  • Gość
przed kupnem - pytanie o automat
« Odpowiedź #3 dnia: 19-05-2005, 20:46:16 »
www.automat.pl nie chodzi  :(
probowalem szukac po archiwum, ale nie znalazlem opisu w stylu "jak zalaczy D to powinna po puszczeniu hamulców ruszyc lub ze powinna ruszyc po puszczeniu hamulcow i dodaniu gazu" itd. co byloby najbardziej uzyteczne.

yufuyf

  • Gość
przed kupnem - pytanie o automat
« Odpowiedź #4 dnia: 19-05-2005, 21:50:42 »
Fakt, coś sięstało.
Ale to samo jest tutaj - wejdź do vademecum

http://nadarzyn.com.pl/body/


D, L, 2 - biegi do przodu
N - neutral, odpowiednik luzu
P - bieg do parkowania
R - wsteczny

PWR - zmienia charakterystykęna bardziej mocną (zmienia biegi przy wyższych obrotach, bardziej dynamicznie)
O/D OFF - wyłączenie overdrive'a - polecane podczas jazdy po mieście, maksymalna szybkość w teori to 170km/h, w praktyce warto włączyć Overdrive jak jeździsz szybciej niż 90km/h i często nie zwalniasz/hamujesz jak po mieście

Biegi zmieniasz przy wciśniętym hamulcu, kiedy stoisz w miejscu. Na biegu jak puścisz hamulec - ma siętoczyć. R załącza siętrochędłużej niż inne biegi. Na biegach L i 2 masz zblokowane odpowiednio - jedynkęi dwójkę, dodatkowo masz hamowanie silnikiem (stosujesz jak jeździsz w górach, albo ciągniesz przyczepkę).

Po zmianie biegu ma nie szarpać, wyjątkiem wsteczny, załącza sięinaczej, ale w żadnym wypadku szarpanie. Zmiana biegów - płynna przy spokojnym ruszaniu. Obrotomierz i wskazówka prędkościomierza powinny iśc razem w góręjak ruszasz.

Używasz jednej nogi, prawej. W czasie jazdy raczej nie powinienes zmienac biegow, a jezeli juz - to bez wciskania przycisku w wajsze - kamry nie pozwoli ci wrzucić "Złego Biegu"  :athunbsup

Dozwolone zmiany w czasie jazdy L->2 L->D 2->D.

Nigdy nie toczysz sięna N, nigdy nie włączasz R jak jedziesz do przodu i D jak toczysz siędo tyłu.

PWR i O/D Off możesz zmieniać w czasie jazdy.

Nie naciskasz jednocześnie hamulca i gazu (żeby np. wyrwać ze świateł).

Jak pedał gazu wciśniesz na maksa w podłogę- włączy sięKickDown, takie coś co wciska w siedzenie  :P

Steve

  • Gość
przed kupnem - pytanie o automat
« Odpowiedź #5 dnia: 19-05-2005, 23:10:22 »
ekstra dzieki  :modlitwa

MaLy_RaDeK

  • Gość
przed kupnem - pytanie o automat
« Odpowiedź #6 dnia: 25-05-2005, 21:06:37 »
Ja bym sie na zastanawial... Automacik - piekna sprawa  :)


 

Beesafe.pl