Autor Wątek: Wymiana anteny - porady  (Przeczytany 3686 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kutfon

• Prawie Toyot
Wymiana anteny - porady
« dnia: 31 Stycznia 2019, 08:18:25 »
Witam,

na samym początku wspomnę, że jestem laikiem, jeśli chodzi o samodzielne wymiany części :| Jakiś czas temu ułamała mi się antena. Szkodzie nie uległ maszt, ale ta podstawka, na której jest on umocowany. Mam problem z wymianą, a w związku z tym kilka pytań:

1. Jak dostanę się do anteny, aby ją odkręcić? Domyślam się, że muszę zdjąć tylną część podsufitki?
2. Czy wymienić mogę jedynie maszt i tę podstawkę czy również całe okablowanie idące do radia?
3. Czy macie do polecenia jakiś konkretny produkt, najlepiej oryginalny, który samodzielnie wymienię?

Offline kondrax

• Toyot Leżący
  • *
Odp: Wymiana anteny - porady
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Stycznia 2019, 13:43:32 »

Witam,

na samym początku wspomnę, że jestem laikiem, jeśli chodzi o samodzielne wymiany części :| Jakiś czas temu ułamała mi się antena. Szkodzie nie uległ maszt, ale ta podstawka, na której jest on umocowany. Mam problem z wymianą, a w związku z tym kilka pytań:

1. Jak dostanę się do anteny, aby ją odkręcić? Domyślam się, że muszę zdjąć tylną część podsufitki?
2. Czy wymienić mogę jedynie maszt i tę podstawkę czy również całe okablowanie idące do radia?
3. Czy macie do polecenia jakiś konkretny produkt, najlepiej oryginalny, który samodzielnie wymienię?

1. Tak
2. Bez okablowania
3. Tak ASO reszta chińszczyzna i loteria.

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Offline kutfon

• Prawie Toyot
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Stycznia 2019, 14:09:44 »

Mógłbyś polecić mi jakiś konkretny model lub link do niego? Szukam i jest tego dość sporo, a nie chciałbym się naciąć.

Offline kondrax

• Toyot Leżący
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Stycznia 2019, 14:12:48 »

Mógłbyś polecić mi jakiś konkretny model lub link do niego? Szukam i jest tego dość sporo, a nie chciałbym się naciąć.