Autor Wątek: Nawigacja Avensis T27  (Przeczytany 4790 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline r420

• Toyot Leżący
  • *
  • Samochód:: Toyota Avensis
Nawigacja Avensis T27
« dnia: 23 Lutego 2022, 13:19:46 »
Witam serdecznie.
Jestem od dwóch tygodni posiadaczem Toyoty Avensis III 2013r. Poprzednio jeździłem Kia Ceed.
Przy zakupie nie zwróciłem uwagi że nawigacja nie działa. A konkretnie wyświetla się napis "system not insttaled". Sprzedający poinformował mnie że brak jest płyty startowej. Próbowałem podłączyć telefon (Redmi 9) przez Bluetooth aby skorzystać z map internetowych, jednak poza rozmowami radio nic więcej nie pokazuje. Przy podłączeniu telefonu przez kabel USB nie ma żadnej reakcji. Jestem laikiem jeżeli chodzi o elektronikę (no cóż - starość). Na obudowie radia jest numer 59005. Może ktoś mógłby mi pomóc w tej kwestii za co z góry dziękuję.
Janek 

Offline Krisman

• Toyot Spamer
  • Samochód:: HTH
Odp: Nawigacja Avensis T27
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lutego 2022, 13:25:07 »
To radio nie ma Android Auto więc o mapach z fona zapomnij.
Tylko wymiana lub uaktualnienie map, o ile radio ma moduł NAVI

Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka

Zmiany, zmiany ,zmiany...;)

Offline r420

• Toyot Leżący
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Lutego 2022, 13:45:32 »
No to mam pecha. Nie pozostaje nic innego jak używać nawigacji w telefonie lub na szybie.
Serdecznie dziękuję za ekspresową odpowiedź. :-)

Offline TomaszRydwan

• Prawie Toyot
  • Samochód:: Avensis T-27
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Stycznia 2024, 17:58:05 »
Zapewne moje info nie będzie aktualne, (już mamy styczeń 2024)  ale żeby się dowiedzieć jaka jest wersja danych mapy, to trzeba nacisnąć przycisk „SETUP”. Potem Dotknij ikony „Ogólne” na ekranie.
    Przewiń w dół  Dotknij przycisku „Informacje o systemie” na ekranie.  Przeczytaj ID mapy powinno być
ID urządzenia:  XXXXX  XXXX  XXXX  XXXX  XXXXX  XXXX
Wersja oprogramowania: X.X.XXX
np. ID mapy: EUL20211116