Zaraz panowie,skoro jest tylko aparat zaplonowy to gdzie jest cewka zaplonowa czy ona jest w aparacie zaplonowym.Wedlug mnie to ona nawala.Zrob tak jak sie robi w Toyocie.W momencie gdy niechce odpalic
pomierzyc napiecie na zasilaniu cewki zaplonowej musi byc 12V wtedy kiedy jest przekrecony kluczyk wpozycji zaplon.Jezeli te napiecie bedzie na zaciskach cewki ,masz napewno wtyk testowy i tam szukaj literki IG ignition i tam sie mierzy napiecie na zasilaniu cewki jezeli ono bedzie to na 100% walnieta jest czesc wysokiego napiecia i wtedy wymiana calosci tzn cewki.Wlasnie ona ma taki objaw jak jest nie uzywana i sobie postoji to odpala a jak juz pochodzi ma przebicie i milczy ot i problem.Komp nie wykryje wtym momencie jak to jest sprawne.
Pzdr.A8 2,2
P.S podaj ktory rok tej Cariny.Cewki padaja po myciu silnika woda,po duzym przebiegu i zanieczysczonym ukladzie zaplonowym,wystarczy jak sie zbiera olej wokol izolatora na swiecy, walnietym kabelku wysokiego napiecia,padnietego palca zaplonowego, peknietej kopulki zaplonowej.Dlatego jest tak wazny systematyczny servis a nie jazda jak
na stepie od przypadku do przypadku i karawana staje .