Witam wszystkich i pozdrawiam, jestem tu nowy
wiec prosze o wyrozumialosc gdy bede pisal niezbyt skladnie lecz chcialbym wypowiedziec sie na temat j/w .
Byc moze komus peklo "cos" w silowniku centralnego zamka w japonskiej werski lecz ja doswiadczylem proby wyludzenia przez serwis wymiany uszkodzonego silownika (450,-pln)mimo, ze ten byl sprawny :evil: . Do zeczy:
W japonczyku jest duze niebezpieczenstwo wychaczenia sie polaczenia silownika z ryglem zamka, dzieje sie tak gdy naciskamy przycisk otwarcia klapy i uruchomimy central pilotem.
Oczko silownika znajduje sie wowczas na koncowce rygla i moze ulec wychaczeniu.
Osobiscie doswiadczylem dwa razy takiej awarii, naprawa zajmuje ze zdjeciem tapicerki 10 min. lecz aby wyeliminowac podobnych zdarzen na koncowce rygla przykrecilem srobke z podkladka (wymaga odrobine precyzji) lecz skuteczne zabespiecza przed kolejnymi awariami i utratą kilku stowek w serwisie.
Podsumowujac japonski nie jest gorszy od francuskiego, a do tego co mowia w serwisie podchodze z rezerwa (nie widze - nie ufam).