Autor Wątek: Toyota vs Hyundai  (Przeczytany 6504 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KOSIASZ2

• Toyot Leżący
  • *
Toyota vs Hyundai
« dnia: 07 Czerwca 2019, 01:43:29 »
Od kilku dni zastanawiam się nad kupnem Toyoty Corolli sedan 2019 lub Hyundai Elantra 2019 oba w wersji comfort z silnikiem 1.6 benzyna i manualną skrzynią. Pytanie do użytkowników co by mnie skłoniło do kupna toyoty która jest o 10 tys droższa

Nie liczę tempomatu i asystenta jest to plus ale nie znaczny dla mnie z powodu jeżdżenia w 98 % po mieście.

na minus dla toyoty niema integrowanego systemu wyświetlania w kamerze LINI z kierownicą podczas cofania, podobno ma słabsze blachy od konkurencji (nie znam się tak czytałem w poprzednich modelach)

Proszę zarówno plusy jak i minusy o nowej Toyocie Corolla Sedan 2019

Offline obek

• Toyot Pełzający
  • **
Odp: Toyota vs Hyundai
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Czerwca 2019, 10:35:14 »
Czemu akurat Elentra?
Myślisz o silniku 1.6? Podobno ma jest bardzo dobry :)
Pomyśl o i30 Wagon są promocje teraz w H. sam mam zamiar się wybrać do salonu i sprawdzić :)

Offline KOSIASZ2

• Toyot Leżący
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Czerwca 2019, 09:37:40 »
Zastanawiałem się nad tym modelem i30 ale to silnik 1.4 z turbo doładowaniem a ja nie potrzebuję samochodu który pierwszy rusza ze świateł a bezawaryjności (choć dzisiaj to trudno osiągnąć). Samochód planuję na długie lata od 10 do 15,  a ten silnik toy/hyu 1.6 jest znany mechanikom (nie licząc francowatej ekologi) i bardziej trwały. 

Offline maciek89

• Toyot Leżący
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Czerwca 2019, 12:12:29 »