czy dobrze zrozumiałem regulacje zaworow dolotowych (dokladania lub zmniejszanie liczby płytek) można zrobic bez wyciągniecia wałka zaw. dolotowych, oczywiście opisanym przez ciebie sposobem?
Tak :-DD Nie tylko dolotowych, ale i wydechowych
Płytek sie nie dokłada ani nie odejmuje. Płytka jest jedna na zawor. Dobiera sie tylko jej grubośc.
Ale czy płytki musza byc orginalne ,szlifowane podobno traca swoja utwardzona powłoke, jak to dokładnie bylo u ciebie?
Ta kwestia do dnia dzisiejszego jest dla mnie tajemnicą, czy płytki są utwrdzane powierzchniowo, czy w całości :( Ja korzystałem z płytek wydłubanych z drugiego silnika i całe szczeście udało mi sie dobrac odpowiednie
A czy one były szlifowane, czy nie tego nikt pewnie już nie wie.
Jak masz troche szcześcia to wystarczy tylko poprzekładac płytki miedzy zaworami żeby wszystkie doprowadzic do ładu
I czy gdy sprawdzałeś luz pierwszy raz po zakupie regulacja była potrzebna czy było ok.?
Tego Ci nie powiem :( Pierwsze zdjecie wałkow było w ASO, a ja płźniej dłubałem w zaworach dawno, dawno temu. Poza tym nie szczykałem sie, tylko zdjąłem od razu wałki bez mierzenia, bo i tak musiałem wymienic uszczelniacze zaworow. Dopiero po złożeniu wszystkiego zabralem sie za pomiary.
Pozdro.