Witam!
No i (chyba) wszystko jasne ... w koncu znalazlem dzisiaj czas zeby sprawdzic luzy zaworowe.. najwyrazniej to jest przyczyna nierownej pracy ... (wg ksiazki dolotowe powinny miec 0,20, wylotowek 0,40 odchylka +/- 0,05.. poprawcie mnie jesli sie myle)
Zawory dolotowe wygladaja odpowiednio:
0; 0,20; 0,10; 0,15; 0,20; 0,20; 0,20; 0,20
(ogromna roznica miedzy dwoma zaworami dolotowymi pierwszego cylindra, czy to normalne?)
Zawory wylotowe:
0; 0,15; 0; 0,05; 0,10; 0,05; 0,10; 0
Mam nadzieje ze wystarczy tylko regulacja i obejdzie sie bez szlifowania gniazd.. jak myslicie? ...
W Poznaniu warsztat ktory wymianial mi pasek (Automatic Service na Kaczej) wyreguluje zawory za 150 zl, ale 3 dni musialbym czekac na sprowadzenie nowych plytek, czy znacie jakis warsztat w Poznaniu ktory zrobi to od reki? Wykluczam ASO bo za samo sprawdzenie luzow zazadali sobie 330 zl !!! natomiast regulacje zaworow nawet do 800 zl ... ceny z kosmosu...
Pozdrawiam